10 Haziran 2008 Salı

Romanya - Fransa: 0-0 (C Grubu)

(Resim: Getty Images)
C Grubunun ilk maçı dün oynandı. İki takımda benzer defansif anlayışla sahaya çıkınca taraftarlar bırakın gol görmeyi sadece kaleyi tutan 1 şut görebildi.

Lanet olsun böyle oyun anlayışına... İki takımda beraberliğe dünden razı bir oyunla maçı ortaklaşa 0-0 bitirdiler.

Hadi Romanya'ya hak veriyorum, Fransa sana ne oluyor. Toulalan mıdır nedir onu oynatacağına oynat Nasri'yi. Nasri gibi adam niye yedek kalır anlamış değilim. Hadi Romanya'dan korkuyorsun o zaman Anelka'nın yerine oynat.

Maçın ilginçliği bölümü ise maç kısır olduğu için bulamadım ama iki takımın en iyi golcüleri Marica ve Henry'nin olmamasını ekleyebiliriz.

Stat: Letzigrund
Hakemler: Manuel Mejuto Gonzales, Juan Carlo Yuste Jimenes, Jesus Calvo Guadamuro
Romanya: Lobont, Contra, Goian, Tamas, Rat, Chivu, Radoi (Dk. 90 Dica), Cocis (Dk. 63 Codrea), Daniel Niculae, Nicolita, Mutu (Dk. Marius Niculae 78)
Fransa: Coupet, Sagnol, Thuram, Gallas, Abidal, Ribery, Makelele, Toulalan, Malouda, Benzema (Dk. 77 Nasri), Anelka (Dk. 72 Gomis)
Sarı kartlar: Dk. 27 Daniel Niculae, Dk. 40 Contra, Dk. 43 Goian (Romanya), Dk. 51 Sagnol (Fransa)

1 yorum:

  1. Lanet olsun terimine katılıyorum. Bu oyun anlayışıyla gelecek başarıyı ben şahsen istemiyorum bi taraftar olarak. Milli takımımız adına konuşursam, beraberliğin yettiği maçlar haricinde böyle oynamalarını istemem. Göze hoş gelen, izleyene zevk veren futbol oynayıp yenilip elensinler, razıyım.
    Biraz futbol yorumcusu vari bi yazı oldu ama benim görüşlerim de böyle:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.