21 Haziran 2008 Cumartesi

Hırvatistan - Türkiye: 1-1 (Çeyrek Final)

(Resim: Getty Images)
Çekirge bir sıçrar, iki sıçrar üçüncü de yakalanır derler ama Milli Takımımız için durum farklı dün üçüncü sıçramayı 120. dk da Semih ile yaptık. Ben inanıyorum 4, 5 derken kupayı alacağız.

Milli Takımımız ilk yarıya iyi başladı ama Hırvatlar oyunu kontrollerine aldıkları dakikalarda bize sıkıntı yaşattılar.

İkinci yarı ise oyun dengedeydi, maçın hakkı beraberlikti. Uzatmalarda üstün olan bizdik ama Rüştü'nün hatası mı diyeyim ne diyeyim anlık bir hata ile 119. dk 1-0 geriye düştük.

Artık ilahi güç olduğunu yavaş yavaş benim de inandığım son bir atakla Semih golü attı. Yalnız golde hava pozisyonuna uçarak gelip, Hırvatların dengesini bozan oyuncu kim onu göremedim. Penaltılara gitti maç ve moral avantajı ile 3-1 kazandık.

Şimdi rakibimiz Almanya. Euro 2000 elemelerinde Bursa Atatürk Stadyumunda karşılaşmıştık ve 1-0 yenmiştik. O gün ben de Bursa'daydım, yollar, telefonlar her şey kilitlenmişti. İnşallah bu sefer tüm Türkiye'de kilitlenir.

Stat: Ernst Happel
Hakemler: Roberto Rosetti, Alessandro Griselli, Paolo Calcagno (İtalya)
Hırvatistan: Pletikosa, Pranjiç, Simuniç Robert Kovac, Corluka, Niko Kovac, Modriç, Rakitiç Kranjcar (Dk. 65 Petriç), Srna, Oliç (Dk. 97 Klasniç)
Türkiye: Rüştü, Hamit, Gökhan Zan, Emre Aşık, Hakan Balta, Mehmet Topal (Dk. 76 Semih), Sabri, Tuncay, Arda, Nihat (Dk. 118 Gökdeniz), Kazım (Dk. 60 Uğur)
Goller: Dk. 119 Klasniç (Hırvatistan), Dk. 120 Semih (Türkiye)
Sarı Kartlar: Dk. 27 Tuncay, Dk. 49 Arda, Dk. 88 Uğur, Dk. 107 Emre Aşık (Türkiye)

3 yorum:

  1. Bir tarihe tanıklık etmiş olduk. Gerçekten mucizeler arka arkaya geliyor. Olmaz denen herşey oluyor. Bakarsınız kupayıda alırız...

    YanıtlaSil
  2. Türkiye bence 90 dakikalık bölümde sadece 20 dk civarı baskı altında oynadı.geri kalan yaklaşık 70 dk rakibe de fazla top oynattırmadı.Uzatmalarda ise bizim takım gücünü gösterdi.güçten kastım,adamlar yorulmuşken bizimkiler diri olarak oynamaya devam ediyolardı.119.dakikada golü yediğimizde her şeyin bittiğini düşündüm,ümitsizce bakarken ekrana birden gol geldi.Zaten o gol geldiyse anlayınki biz kazanıcaz maçı.10 kere de penaltı kullanılsa yine biz alırdık.Bu mutluluğu bize yaşatanlara teşekkürler.Final oynayacağımızı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Semih'in golünden önce dengeyi bozan Emre'ydi. Dediğin gibi kafa vurmak için değil, Hırvat savunmacılara kafa vurdurmamak için yükseldi.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.