1 Nisan 2008 Salı

Çift Haneli Yılları Sevenler Blogu

Ülkemizde ve Avrupa'da liglerin bitmesine yaklaşık 1 ay gibi bir süre kaldı. Ben de kalktım size burada bir futbol sitesinin açılışını yapıyorum. Sezon sonu bir futbol sitesi açmak ya da konsept değiştirmek akıl karı bir iş değil ama başlıkta da dediğim gibi çift haneli yılların dünyaya kazandırmış olduğu güzelliklerden biri olan Euro 2008'in bu yıl olması kararımda önemli rol oynadı.

Zamanında öyle bir domain seçmişim ki, maşallah her konuya uyuyor. İlk başta Erdal ve Blogspot'tu, şimdi Erdal ve Futbol'a dönüştürdüm. Yani Erdal ve ...... şeklinde istediğim siteyi bu isme yapabilirim.

Futbol demişken her erkek çocuğunun olduğu gibi benim sevdam da sokaklarda başladı. Yaş ilerleyince halı sahalara kaydı, şimdi de blog yazarlığına konu oldu. Futbol gerçekten bir yaşam biçimi, acaba hangi konu bir gün sonrası okulda ya da iş yerlerinde konuşulur. Futbol, pazartesi sabahlarının vaz geçilmez konusu olmuştur hep.

Siteyi açmaktaki amacı Euro 2008 demiştim, muhtemelen o tarihlerde evde olacağım için tüm maçları izleyebileceğim. Zira Dünya Kupası 2006'da 56 maçın 53'ünü izlemiştim.

Uzun lafın kısası artık bu diyarlar bir futbol blogu. Bol futbollu günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.