8 Haziran 2008 Pazar

İsviçre - Çek Cumhuriyeti: 0-1 (A Grubu)

(Resim: Getty Images)
Euro 2008'in açılış maçında iki takım karşı karşıya geldi ve maç 1-0 Çek Cumhuriyeti lehine sonuçlandı. İki takımda beklediğim gibi defansif bir yapı içerisindeydi. İsviçre zaten bildiğimiz gibi oynadı ama Çek'lerin Nedved'siz, Rosicky'siz orta sahalarının yerine gelen oyuncuların bu kadar savaşcı olacaklarını tahmin etmemiştim.

Maçta baştan sonra İsviçre üstün oynadı hatta birçok gol pozisyonu yakaladı ama Cech ve şans maç boyunca Çek'lerden yanaydı.

Özellikle Çek'lerin girdiği ilk ve tek pozisyonda gol atmaları, onun öncesi İsviçre'nin en iyi oyuncusu Frei'n sakatlanması "şans" faktörünün Çek'lerden yana olduğunun kanıtı gibiydi.

İsviçre maçta Streller'i oynatmak ile bence hata yaptı, çünkü Çek'lerin hocasının dediği gibi "Ben olsaydım Eren Derdiyok'u oynatırdım." demişti. Katılıyorum.

Golü bu arada ikinci milli maçına çıkan resimdeki Sverkos kaydetti.

Maçın ilginçliği ise İsviçre'nin kadrosunda 3 tane halus mulis adı soyadı Türkçe olan Türk oyuncu bulunmasıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.