6 Haziran 2008 Cuma

Euro 2008 Grup Tahminlerim 2

Geçtiğimiz günlerde bizim grup ile ilgili tahminlerimi yapmıştım. Şimdi diğer grupları analiz edeceğim. Bakalım tutturabileceğim, bu bahis işlerini pek bilmem ama...

A Grubu: 1. Portekiz 2. Türkiye 3. İsviçre 4. Çek Cumhuriyeti
B Grubu: 1. Almanya 2. Hırvatistan 3. Polonya 4. Avusturya
C Grubu: 1. İtalya 2. Romanya 3. Fransa 4. Hollanda
D Grubu: 1. İspanya 2. Yunanistan 3. Rusya 4. İsveç

Tahminlerim bu yönde. Sürprizlerim Türkiye, Romanya ve Yunanistan. Grup maçları bittiğinde bu yazıyı bir kez daha analiz ederim.

2 yorum:

  1. Ben gruptan çıkabileceğimizi zannetmiyorum ama hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  2. İnşallah gruptan çıkarız. Bir de ben Polonya'nın iyi takım olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.