22 Mayıs 2008 Perşembe

Tevez Güçsüz mü?

Final üzerine lak lak yapmayacağım, zaten herkes biliyor işte, Manchester penaltılarla Chelsea'yi yenerek kupayı aldı.

Benim takıldığım nokta Star Tv'nin yüce yorumcusu İlker Yasin'in Tevez'e maçın içinde güçsüz, ayakları yere iyi basmıyor demesinin ardından Tevez 10 dk içinde 1.90 lık Ballack'ı iki kere yere sermesiydi.

Bir de Allah muhafaza Tevez güçlü falan olsa Ballack'ın kolunu bacağını koparacak herhalde.

Not: Resim biraz kel alaka oldu ama tek karede hem Tevez hem de Ballack'ı bulmak biraz güç oldu. İdare ediverin.

1 yorum:

  1. Çok doğru söylemişsin. Benim de aklıma geldi tesadüfen karşılaştım Tevez'i de çok severim kırmızı kart pozisyonunu yüksek çözünürlükte indirdim defalarca izliyorum. Tevez'e de hep çok güçlü diyorum. Gerçekten mücadelelerde çok iyi belli ediyor. Kalıplı da, penaltıyı da güzel attı. Tevez'i çok samimi iyi bir insan olarak buluyorum.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.