28 Mayıs 2008 Çarşamba

Halil Altıntop, Yıldıray Baştürk ve İbrahim Kaş Yok

Euro 2008 Türkiye kadrosundan hangi 3 oyuncunun ayrılacağı merakla bekleniyordu. Az önce Terim yaptığı basın toplantısı ile Halil Altıntop, Yıldıray Baştürk ve İbrahim Kaş'ı kadroya almadığını açıkladı.

Bana göre 3 isim de doğru, çünkü Halil Altıntop her ne kadar Schalke'de de oynasa ikinci sınıf bir futbolcu, hatta yerine seçilen Mevlüt de öyle. Ben olsam Ümit Karan'ı her ihtimale karşı kadroda tutardım.

Yıldıray, nedendir bilinmez ama bir türlü Türk Milli Takım forması ile istediği oyunu sahaya koyamıyor. Tamam, iyi bir oyuncu ama Tümer'den daha faydala bir oyuncu değil. Bu da doğru bir tercih.

İbrahim Kaş ise zaten Türk Milli Takımın kalitesinden uzak bir oyuncu. Gökhan Gönül sakatlanınca kadroda olma ihtimali olabileceğini düşünüyordum ama yine de eve gönderilmesi doğru bir tercih omuş.

Bu arada Uruguay maçı ile ilgili yazı yazmak canım istemedi. Euro 2008 ilk maçında rakibimiz Uruguay olsun, 3-0 kazanırız ama hazırlık maçı olunca böyle skorlar olabiliyor. Yalnız forvetleri ve sol kanat oyuncuları iyiymiş, beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.